Spudić, J. (2021). Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba na kupovinu proizvoda : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:023889
Spudić, Josipa. "Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba na kupovinu proizvoda : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:023889
Spudić, Josipa. "Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba na kupovinu proizvoda : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:023889
Spudić, J. (2021). 'Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba na kupovinu proizvoda : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:023889
Spudić J. Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba na kupovinu proizvoda : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2021 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:023889
J. Spudić, "Uloga strategije korištenja utjecajnih osoba na kupovinu proizvoda : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:023889