Jozanović, B. (2021). ETIKA U MARKETINGU STUDIJA SLUČAJA ZAGREBAČKA PIVOVARA : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:028429
Jozanović, Bruno. "ETIKA U MARKETINGU STUDIJA SLUČAJA ZAGREBAČKA PIVOVARA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:028429
Jozanović, Bruno. "ETIKA U MARKETINGU STUDIJA SLUČAJA ZAGREBAČKA PIVOVARA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:028429
Jozanović, B. (2021). 'ETIKA U MARKETINGU STUDIJA SLUČAJA ZAGREBAČKA PIVOVARA : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:028429
Jozanović B. ETIKA U MARKETINGU STUDIJA SLUČAJA ZAGREBAČKA PIVOVARA : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2021 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:028429
B. Jozanović, "ETIKA U MARKETINGU STUDIJA SLUČAJA ZAGREBAČKA PIVOVARA : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:028429