Kršić, M. (2021). Značaj platformi za dijeljenje slikovnog sadržaja u mobilnoj marketinškoj strategiji : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:988706
Kršić, Mario. "Značaj platformi za dijeljenje slikovnog sadržaja u mobilnoj marketinškoj strategiji : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:988706
Kršić, Mario. "Značaj platformi za dijeljenje slikovnog sadržaja u mobilnoj marketinškoj strategiji : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:988706
Kršić, M. (2021). 'Značaj platformi za dijeljenje slikovnog sadržaja u mobilnoj marketinškoj strategiji : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:988706
Kršić M. Značaj platformi za dijeljenje slikovnog sadržaja u mobilnoj marketinškoj strategiji : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2021 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:988706
M. Kršić, "Značaj platformi za dijeljenje slikovnog sadržaja u mobilnoj marketinškoj strategiji : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:988706