Naslov Multimedijalne mogućnosti mobilnog marketinga : Diplomski rad
Naslov (engleski) MULTIMEDIA POSSIBILITIES OF MOBILE MARKETING : Graduate paper
Autor Maja Radoš
Mentor Davorin Turkalj (mentor)
Član povjerenstva Antun Biloš (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Ivan Kelić (član povjerenstva)
Član povjerenstva Davorin Turkalj (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Ekonomski fakultet u Osijeku Osijek
Datum i država obrane 2021-09-29, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Marketing
Sažetak Suvremeni koncept marketinga se razvija i počiva na internetskim tehnologijama. Internetske
tehnologije pomažu poduzećima da se pravilno usmjere u marketingu, provedbom strategija,
kreativnosti i analiza. Ona je podloga ne samo za međusobno komuniciranje i razmjenu
informacija nego je i evoluirala za tehnološku i tehničku podlogu za stvaranje novih poslovnih
i ekonomskih struktura i stvaranje virtualnih modela i tržišta. Malim i velikim poduzećima
dostupne su nove tehnologije koje oni usvajaju i time omogućavaju pristup i poslovanje na
globalnom tržištu. Marketinški splet zauzima jedan veliki dio koncepta a identificiran je kroz
model 7P: proizvod, mjesto, cijena, promocija, ljudi, procesi i fizički dokazi. Ove odrednice su
ključne za dobro poslovanje i temelj za suvremene marketinške strategije. Marketinški
stručnjaci su osobe koje kreativno kombiniraju i vrše kontrolu nad marketinškim elementima.
Mobilni marketing se pojavljuje kao dodana aktivnost strategije digitalnog marketinga, a
ponekad kao i samostalna aktivnost. Ova grana marketinga se razvija iz dana u dan.
Omogućava nam brzi način dostavljanja informacija koje su bitne za provedbu strategije
mobilnog marketing i isto tako omogućuje interakciju sa korisnicima i ciljnim skupinama.
Pametni telefoni su u današnje vrijeme sveprisutni u životima pojednica, za komunikaciju, za
informacije i realizaciju raznovrsnih aktivnosti. Razvoj pametnih uređaja prate i mobilne
aplikacije. Za sve važne potrebe i želje koje bi olakšale život postoji aplikacija. Razvojem
mobilnog marketinga uslijed usporedno se razvija i digitalno odnosno mobilno oglašavanje.
To pruža odličnu priliku brendovima za kreativnost izražavanja u svijetu oglašavanja. Mobilni
marketing omogućava ciljanu i direktnu komunikaciju poslovnih subjekata i potrošača, budući
da se informacije koje potrošači zatraže od poslovnih subjekata često ne percipiraju kao
oglašavanje. Konačno, neka istraživanja bi se trebala usmjeriti spajanje pojedinih alata
mobilnog marketinga kako bi se stvorile koherentnije promotivne poruke. Svrha ovog rada je
da pridonese razumijevanju mobilnog marketinga kao izravne komunikacije poduzeća sa
svojim potrošačima te da pobliže definira pojmove digitalnog i mobilnog marketinga.
Sažetak (engleski) The modern concept of marketing is evolving and based on internet technologies. Internet
technologies help companies to focus properly in marketing by implementing strategies,
creativity and analysis. It is the basis not only for mutual communication and exchange od
information, but it also has envolved for the technological and tehnical basis for the creation
od new business and economic structures and the creation of virtual models and markets. Small
and large companies have access to new technologies that they adopt and thus enable access
and business in the global market. The marketing mix occupies one large part of the concept
and is identified through the 7P model: product, place, price, promotion, people, processes, and
physical evidence. These determinants are key to good business and the foundation for modern
marketing strategies.Marketing professionals are people who creatively combine and exercise
control over marketing elements. Mobile marketing appears as an added activity of digital
marketing strategy, and sometimes as a stand-alone activity. This branch of marketing is
evolving day by day. It provides us with a fast way to deliver information that is essential to
the implementation of a mobile marketing strategy and also allows us to interact with users and
target groups. Nowadays, smartphones are very important for life, for communication, for the
needs and desires of all users. The development of smart devices is accompanied by mobile
applications. There is an application for all important needs and desires that would make life
easier. With the development of mobile marketing, digital or mobile advertising is developing
in parallel. This provides a great opportunity for brands to express themselves creatively in the
world of advertising. Mobile marketing enables targeted and direct communication between
business entities and consumers, since the information that consumers request from business
entities is often not perceived as advertising. Finally, some research should focus on merging
individual mobile marketing tools to create more coherent promotional messages. The purpose
of this paper is to contribute to the understanding of mobile marketing as a direct
communication of companies with their consumers and to define more closely the concepts of
digital and mobile marketing.
Ključne riječi
marketing
marketinški splet
mobilni marketing
mobilne aplikacije
Ključne riječi (engleski)
marketing
marketing mix
mobile marketing
mobile applications
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:145:640013
Studijski program Naziv: Poslovna ekonomija; smjerovi: Trgovina i logistika, Menadžment, Logistički menadžment, Poslovna informatika Smjer: Trgovina i logistika Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: diplomski Akademski / stručni naziv: Magistar/magistra ekonomije (mag.oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Otvoreni pristup
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2022-05-06 10:11:13