Majačić, A. M. (2021). ULOGA PSIHOLOGIJE U MARKETINGU : Završni rad (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:180186
Majačić, Ana Marija. "ULOGA PSIHOLOGIJE U MARKETINGU : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:180186
Majačić, Ana Marija. "ULOGA PSIHOLOGIJE U MARKETINGU : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:180186
Majačić, A. M. (2021). 'ULOGA PSIHOLOGIJE U MARKETINGU : Završni rad', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:180186
Majačić AM. ULOGA PSIHOLOGIJE U MARKETINGU : Završni rad [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2021 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:180186
A. M. Majačić, "ULOGA PSIHOLOGIJE U MARKETINGU : Završni rad", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:180186