diplomski rad
VREDNOVANJE ZADOVOLJSTVA KORISNIKA
Diplomski rad
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2022. urn:nbn:hr:145:713184

Klen, Marija
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Institucijski repozitorij: EFOS REPOZITORIJ

Citirajte ovaj rad

Klen, M. (2022). VREDNOVANJE ZADOVOLJSTVA KORISNIKA : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:713184

Klen, Marija. "VREDNOVANJE ZADOVOLJSTVA KORISNIKA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:713184

Klen, Marija. "VREDNOVANJE ZADOVOLJSTVA KORISNIKA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:713184

Klen, M. (2022). 'VREDNOVANJE ZADOVOLJSTVA KORISNIKA : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 22.07.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:713184

Klen M. VREDNOVANJE ZADOVOLJSTVA KORISNIKA : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2022 [pristupljeno 22.07.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:713184

M. Klen, "VREDNOVANJE ZADOVOLJSTVA KORISNIKA : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:713184