Mlinarević, F. (2022). UTJECAJ PANDEMIJE COVID-19 NA UPRAVLJANJE MARKETINGOM : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:831891
Mlinarević, Franka. "UTJECAJ PANDEMIJE COVID-19 NA UPRAVLJANJE MARKETINGOM : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:831891
Mlinarević, Franka. "UTJECAJ PANDEMIJE COVID-19 NA UPRAVLJANJE MARKETINGOM : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:831891
Mlinarević, F. (2022). 'UTJECAJ PANDEMIJE COVID-19 NA UPRAVLJANJE MARKETINGOM : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:831891
Mlinarević F. UTJECAJ PANDEMIJE COVID-19 NA UPRAVLJANJE MARKETINGOM : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2022 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:831891
F. Mlinarević, "UTJECAJ PANDEMIJE COVID-19 NA UPRAVLJANJE MARKETINGOM : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:831891