Obradović, V. (2022). MARKETING TURISTIČKIH AGENCIJA I TUROPERATORA : Završni rad (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:310751
Obradović, Valentina. "MARKETING TURISTIČKIH AGENCIJA I TUROPERATORA : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:310751
Obradović, Valentina. "MARKETING TURISTIČKIH AGENCIJA I TUROPERATORA : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:310751
Obradović, V. (2022). 'MARKETING TURISTIČKIH AGENCIJA I TUROPERATORA : Završni rad', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 04.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:310751
Obradović V. MARKETING TURISTIČKIH AGENCIJA I TUROPERATORA : Završni rad [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2022 [pristupljeno 04.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:310751
V. Obradović, "MARKETING TURISTIČKIH AGENCIJA I TUROPERATORA : Završni rad", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:310751