diplomski rad
ULOGA BRANDA U STVARANJU LOJALNOSTI POTROŠAČA
Diplomski rad
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2022. urn:nbn:hr:145:881580

Rimac, Luka
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku

Institucijski repozitorij: EFOS REPOZITORIJ

Citirajte ovaj rad

Rimac, L. (2022). ULOGA BRANDA U STVARANJU LOJALNOSTI POTROŠAČA : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:881580

Rimac, Luka. "ULOGA BRANDA U STVARANJU LOJALNOSTI POTROŠAČA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:881580

Rimac, Luka. "ULOGA BRANDA U STVARANJU LOJALNOSTI POTROŠAČA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:881580

Rimac, L. (2022). 'ULOGA BRANDA U STVARANJU LOJALNOSTI POTROŠAČA : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:881580

Rimac L. ULOGA BRANDA U STVARANJU LOJALNOSTI POTROŠAČA : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2022 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:881580

L. Rimac, "ULOGA BRANDA U STVARANJU LOJALNOSTI POTROŠAČA : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:881580