Đolić, V. (2016). Marketinške strategije trgovinskog poduzeća (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:451950
Đolić, Vedrana. "Marketinške strategije trgovinskog poduzeća." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:451950
Đolić, Vedrana. "Marketinške strategije trgovinskog poduzeća." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:451950
Đolić, V. (2016). 'Marketinške strategije trgovinskog poduzeća', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:451950
Đolić V. Marketinške strategije trgovinskog poduzeća [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:451950
V. Đolić, "Marketinške strategije trgovinskog poduzeća", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:451950