Pejinović, K. (2023). UTJECAJ GLOBALIZACIJE NA MEĐUNARODNI MARKETING : Završni rad (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:963986
Pejinović, Klaudia. "UTJECAJ GLOBALIZACIJE NA MEĐUNARODNI MARKETING : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:963986
Pejinović, Klaudia. "UTJECAJ GLOBALIZACIJE NA MEĐUNARODNI MARKETING : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:963986
Pejinović, K. (2023). 'UTJECAJ GLOBALIZACIJE NA MEĐUNARODNI MARKETING : Završni rad', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:963986
Pejinović K. UTJECAJ GLOBALIZACIJE NA MEĐUNARODNI MARKETING : Završni rad [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2023 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:963986
K. Pejinović, "UTJECAJ GLOBALIZACIJE NA MEĐUNARODNI MARKETING : Završni rad", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:963986