Horvatić, I. (2023). IZGRADNJA MARKE U INTERNETSKOM OKRUŽENJU : Završni rad (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:347795
Horvatić, Ivan. "IZGRADNJA MARKE U INTERNETSKOM OKRUŽENJU : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:347795
Horvatić, Ivan. "IZGRADNJA MARKE U INTERNETSKOM OKRUŽENJU : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:347795
Horvatić, I. (2023). 'IZGRADNJA MARKE U INTERNETSKOM OKRUŽENJU : Završni rad', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 24.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:347795
Horvatić I. IZGRADNJA MARKE U INTERNETSKOM OKRUŽENJU : Završni rad [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2023 [pristupljeno 24.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:347795
I. Horvatić, "IZGRADNJA MARKE U INTERNETSKOM OKRUŽENJU : Završni rad", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:347795