prikaz prve stranice dokumenta Business to business marketing i proces i politika poslovnog marketinga
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Business to business marketing i proces i politika poslovnog marketinga
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. urn:nbn:hr:145:926707

Turkalj, Ivan
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Institucijski repozitorij: EFOS REPOZITORIJ

Citirajte ovaj rad

Turkalj, I. (2016). Business to business marketing i proces i politika poslovnog marketinga (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:926707

Turkalj, Ivan. "Business to business marketing i proces i politika poslovnog marketinga." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:926707

Turkalj, Ivan. "Business to business marketing i proces i politika poslovnog marketinga." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:926707

Turkalj, I. (2016). 'Business to business marketing i proces i politika poslovnog marketinga', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:926707

Turkalj I. Business to business marketing i proces i politika poslovnog marketinga [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:926707

I. Turkalj, "Business to business marketing i proces i politika poslovnog marketinga", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:926707