Ramljak, S. (2016). Analiza konkurencije i učinkovitosti komunikacije na Facebook stranicama (Završni specijalistički). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:362305
Ramljak, Snježana. "Analiza konkurencije i učinkovitosti komunikacije na Facebook stranicama." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:362305
Ramljak, Snježana. "Analiza konkurencije i učinkovitosti komunikacije na Facebook stranicama." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:362305
Ramljak, S. (2016). 'Analiza konkurencije i učinkovitosti komunikacije na Facebook stranicama', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 22.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:362305
Ramljak S. Analiza konkurencije i učinkovitosti komunikacije na Facebook stranicama [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 22.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:362305
S. Ramljak, "Analiza konkurencije i učinkovitosti komunikacije na Facebook stranicama", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:362305