prikaz prve stranice dokumenta Marketing u modnoj industriji na primjeru marke H&M
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Marketing u modnoj industriji na primjeru marke H&M
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. urn:nbn:hr:192:042204

Hadžić, Ariana
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: Repozitorij Ekonomskog fakulteta Rijeka

Citirajte ovaj rad

Hadžić, A. (2016). Marketing u modnoj industriji na primjeru marke H&M (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:042204

Hadžić, Ariana. "Marketing u modnoj industriji na primjeru marke H&M." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:042204

Hadžić, Ariana. "Marketing u modnoj industriji na primjeru marke H&M." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:042204

Hadžić, A. (2016). 'Marketing u modnoj industriji na primjeru marke H&M', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:042204

Hadžić A. Marketing u modnoj industriji na primjeru marke H&M [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:042204

A. Hadžić, "Marketing u modnoj industriji na primjeru marke H&M", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:042204