Sažetak | Važnost projektnog menadžmenta sve više dobiva na znaĉenju kod realizacije željenog projekta, te samo dobra kombinacija svih funkcija projektnog menadžmenta rezultira uspješnom realizacijom projekta.
Glavni cilj ovog istraživaĉkog rada je dokazati da se ideja projekta može stvarno realizirati, međutim, uz stalnu koordinaciju projektnog menadžmenta, koji projekt vodi, planira i organizira, te kontrolira sve segmente koji su potrebni kako bi se realizacija projekta uspješno privela kraju sa što manjim odstupanjima od prethodno planiranih.
Ideja projekta je približiti tradiciju življenja stanovnika središnje Istre posjetiteljima tokom ljetnih mjeseci, prezentirajući obiĉaje kod spremanja i posluživanja pršuta kao jedne od najvažnije istarske delicije. Osim pršuta u ugostiteljskom objektu ponuda hrane i pića obuhvaćala bi i ostale proizvode koji su na podruĉju Općine Tinjan, Općine istarskog pršuta zastupljeni. Mjeseci van ljetne sezone zahtijevaju prilagođavanje ponude hrane i pića domaćin gostima, kako bi se i njima pružila mogućnost dolaska u ugostiteljski objekt koji je po mnogoĉemu drukĉiji od već postojećih.
Znanstvene metode kao što su induktivna i deduktivna, metoda sinteze, metoda dokazivanja i analitiĉka metoda korištene su kako bi se glavna hipoteza potvrdila, a ona glasi: Projekt rekonstrukcije kamene kuće u ugostiteljski objekt, financijski je isplativ, te će znaĉajno pridonosit oplemenjivanju ugostiteljske ponude na podruĉju Općine Tinjan, i šire. Prikazujući glavne odrednice projekta, kao što su analiza tržišta, tehnološka analiza, lokacija i ostale parametre, te detaljne ekonomsko-financijske analize tržišta dolazi se do zakljuĉne ocjene koja pokazuje da je projekt izgradnje i opremanje objekta u ugostiteljske svrhe zadovoljio sve ekonomske parametre investicije, te sintezom svih dobivenih rezultata može se oĉekivati financijska opravdanost i isplativost ulaganja. |
Studijski program | Naziv: Poslovna ekonomija; smjerovi: Financije i bankarstvo, Poduzetništvo, Menadžment, Financije i računovodstvo, Marketing, Međunarodno poslovanje, Informatičko poslovanje Smjer: Poduzetništvo Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: diplomski Akademski / stručni naziv: magistar/magistra ekonomije (mag. oec.) |