Mučić, V. (2018). Potrošački etnocentrizam : Utjecaj zemlje porijekla na kupovinu proizvoda (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:984298
Mučić, Valnea. "Potrošački etnocentrizam : Utjecaj zemlje porijekla na kupovinu proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:984298
Mučić, Valnea. "Potrošački etnocentrizam : Utjecaj zemlje porijekla na kupovinu proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:984298
Mučić, V. (2018). 'Potrošački etnocentrizam : Utjecaj zemlje porijekla na kupovinu proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:984298
Mučić V. Potrošački etnocentrizam : Utjecaj zemlje porijekla na kupovinu proizvoda [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2018 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:984298
V. Mučić, "Potrošački etnocentrizam : Utjecaj zemlje porijekla na kupovinu proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:984298