Novak, M. (2018). Trgovačke marke i lojalnost potrošača (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:464085
Novak, Martina. "Trgovačke marke i lojalnost potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:464085
Novak, Martina. "Trgovačke marke i lojalnost potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:464085
Novak, M. (2018). 'Trgovačke marke i lojalnost potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:464085
Novak M. Trgovačke marke i lojalnost potrošača [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2018 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:464085
M. Novak, "Trgovačke marke i lojalnost potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:464085