prikaz prve stranice dokumenta Uloga upravljanja odnosima s klijentima u percepciji kvalitete usluge
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Uloga upravljanja odnosima s klijentima u percepciji kvalitete usluge
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2018. urn:nbn:hr:192:167475

Radić, Vedrana
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: Repozitorij Ekonomskog fakulteta Rijeka

Citirajte ovaj rad

Radić, V. (2018). Uloga upravljanja odnosima s klijentima u percepciji kvalitete usluge (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:167475

Radić, Vedrana. "Uloga upravljanja odnosima s klijentima u percepciji kvalitete usluge." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:167475

Radić, Vedrana. "Uloga upravljanja odnosima s klijentima u percepciji kvalitete usluge." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:167475

Radić, V. (2018). 'Uloga upravljanja odnosima s klijentima u percepciji kvalitete usluge', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:167475

Radić V. Uloga upravljanja odnosima s klijentima u percepciji kvalitete usluge [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2018 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:167475

V. Radić, "Uloga upravljanja odnosima s klijentima u percepciji kvalitete usluge", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:167475