Božičević, M. (2018). Utjecaj seksulanih apela u oglašavanju na ponašanje potrošača (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:266357
Božičević, Mario. "Utjecaj seksulanih apela u oglašavanju na ponašanje potrošača." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:266357
Božičević, Mario. "Utjecaj seksulanih apela u oglašavanju na ponašanje potrošača." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:266357
Božičević, M. (2018). 'Utjecaj seksulanih apela u oglašavanju na ponašanje potrošača', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 29.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:266357
Božičević M. Utjecaj seksulanih apela u oglašavanju na ponašanje potrošača [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2018 [pristupljeno 29.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:266357
M. Božičević, "Utjecaj seksulanih apela u oglašavanju na ponašanje potrošača", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:266357