prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj seksulanih apela u oglašavanju na ponašanje potrošača
Rad nije dostupan
završni rad
Utjecaj seksulanih apela u oglašavanju na ponašanje potrošača
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2018. urn:nbn:hr:192:266357

Božičević, Mario
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: Repozitorij Ekonomskog fakulteta Rijeka

Citirajte ovaj rad

Božičević, M. (2018). Utjecaj seksulanih apela u oglašavanju na ponašanje potrošača (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:266357

Božičević, Mario. "Utjecaj seksulanih apela u oglašavanju na ponašanje potrošača." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:266357

Božičević, Mario. "Utjecaj seksulanih apela u oglašavanju na ponašanje potrošača." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:266357

Božičević, M. (2018). 'Utjecaj seksulanih apela u oglašavanju na ponašanje potrošača', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 26.05.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:266357

Božičević M. Utjecaj seksulanih apela u oglašavanju na ponašanje potrošača [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2018 [pristupljeno 26.05.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:266357

M. Božičević, "Utjecaj seksulanih apela u oglašavanju na ponašanje potrošača", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:266357