Pavlić, I. (2016). Kvaliteta usluga kao ključna komponenta poslovne uspješnosti poduzeća Adriadiesel d.d. (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:064188
Pavlić, Ivona. "Kvaliteta usluga kao ključna komponenta poslovne uspješnosti poduzeća Adriadiesel d.d.." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:064188
Pavlić, Ivona. "Kvaliteta usluga kao ključna komponenta poslovne uspješnosti poduzeća Adriadiesel d.d.." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:064188
Pavlić, I. (2016). 'Kvaliteta usluga kao ključna komponenta poslovne uspješnosti poduzeća Adriadiesel d.d.', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 08.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:064188
Pavlić I. Kvaliteta usluga kao ključna komponenta poslovne uspješnosti poduzeća Adriadiesel d.d. [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 08.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:064188
I. Pavlić, "Kvaliteta usluga kao ključna komponenta poslovne uspješnosti poduzeća Adriadiesel d.d.", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:064188