Bićanić, J. (2018). Odabir modne marke te motivi kupovine modnih proizvoda (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:971364
Bićanić, Jelena. "Odabir modne marke te motivi kupovine modnih proizvoda." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:971364
Bićanić, Jelena. "Odabir modne marke te motivi kupovine modnih proizvoda." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:971364
Bićanić, J. (2018). 'Odabir modne marke te motivi kupovine modnih proizvoda', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 29.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:971364
Bićanić J. Odabir modne marke te motivi kupovine modnih proizvoda [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2018 [pristupljeno 29.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:971364
J. Bićanić, "Odabir modne marke te motivi kupovine modnih proizvoda", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:971364