prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj objektivizacije žena u oglasima na percepciju i imidž marke kod studenata
Rad nije dostupan
završni rad
Utjecaj objektivizacije žena u oglasima na percepciju i imidž marke kod studenata
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2018. urn:nbn:hr:192:331500

Badurina-Dudić, Nikolina
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: Repozitorij Ekonomskog fakulteta Rijeka

Citirajte ovaj rad

Badurina Dudić, N. (2018). Utjecaj objektivizacije žena u oglasima na percepciju i imidž marke kod studenata (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:331500

Badurina Dudić, Nikolina. "Utjecaj objektivizacije žena u oglasima na percepciju i imidž marke kod studenata." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:331500

Badurina Dudić, Nikolina. "Utjecaj objektivizacije žena u oglasima na percepciju i imidž marke kod studenata." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:331500

Badurina Dudić, N. (2018). 'Utjecaj objektivizacije žena u oglasima na percepciju i imidž marke kod studenata', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:331500

Badurina Dudić N. Utjecaj objektivizacije žena u oglasima na percepciju i imidž marke kod studenata [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2018 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:331500

N. Badurina Dudić, "Utjecaj objektivizacije žena u oglasima na percepciju i imidž marke kod studenata", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:331500