disertacija
Marketing odnosa u funkciji uspješnosti poslovnih subjekata u hotelijerstvu
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2018. urn:nbn:hr:192:702030

Lazarić, Marin
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: Repozitorij Ekonomskog fakulteta Rijeka

Citirajte ovaj rad

Lazarić, M. (2018). Marketing odnosa u funkciji uspješnosti poslovnih subjekata u hotelijerstvu (Disertacija). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:702030

Lazarić, Marin. "Marketing odnosa u funkciji uspješnosti poslovnih subjekata u hotelijerstvu." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:702030

Lazarić, Marin. "Marketing odnosa u funkciji uspješnosti poslovnih subjekata u hotelijerstvu." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:702030

Lazarić, M. (2018). 'Marketing odnosa u funkciji uspješnosti poslovnih subjekata u hotelijerstvu', Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 14.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:702030

Lazarić M. Marketing odnosa u funkciji uspješnosti poslovnih subjekata u hotelijerstvu [Disertacija]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2018 [pristupljeno 14.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:702030

M. Lazarić, "Marketing odnosa u funkciji uspješnosti poslovnih subjekata u hotelijerstvu", Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:702030