Košara, D. (2018). Utjecaj identiteta privatne marke na odnos percipirane cijene i kvalitete i preferenciju (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:855268
Košara, David. "Utjecaj identiteta privatne marke na odnos percipirane cijene i kvalitete i preferenciju." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:855268
Košara, David. "Utjecaj identiteta privatne marke na odnos percipirane cijene i kvalitete i preferenciju." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:855268
Košara, D. (2018). 'Utjecaj identiteta privatne marke na odnos percipirane cijene i kvalitete i preferenciju', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:855268
Košara D. Utjecaj identiteta privatne marke na odnos percipirane cijene i kvalitete i preferenciju [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2018 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:855268
D. Košara, "Utjecaj identiteta privatne marke na odnos percipirane cijene i kvalitete i preferenciju", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:855268