Sardelić, L. (2018). Važnost online marketinga u kreiranju nove marke kreativnog poduzeća (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:082852
Sardelić, Loris. "Važnost online marketinga u kreiranju nove marke kreativnog poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:082852
Sardelić, Loris. "Važnost online marketinga u kreiranju nove marke kreativnog poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:082852
Sardelić, L. (2018). 'Važnost online marketinga u kreiranju nove marke kreativnog poduzeća', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:082852
Sardelić L. Važnost online marketinga u kreiranju nove marke kreativnog poduzeća [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2018 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:082852
L. Sardelić, "Važnost online marketinga u kreiranju nove marke kreativnog poduzeća", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:082852