prikaz prve stranice dokumenta Uspješnost Google AdWords tekstualnih oglasa s obzirom na karakteristike oglasa
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Uspješnost Google AdWords tekstualnih oglasa s obzirom na karakteristike oglasa
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2018. urn:nbn:hr:192:746472

Sinčić, Katarina
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: Repozitorij Ekonomskog fakulteta Rijeka

Citirajte ovaj rad

Sinčić, K. (2018). Uspješnost Google AdWords tekstualnih oglasa s obzirom na karakteristike oglasa (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:746472

Sinčić, Katarina. "Uspješnost Google AdWords tekstualnih oglasa s obzirom na karakteristike oglasa." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:746472

Sinčić, Katarina. "Uspješnost Google AdWords tekstualnih oglasa s obzirom na karakteristike oglasa." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:746472

Sinčić, K. (2018). 'Uspješnost Google AdWords tekstualnih oglasa s obzirom na karakteristike oglasa', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:746472

Sinčić K. Uspješnost Google AdWords tekstualnih oglasa s obzirom na karakteristike oglasa [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2018 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:746472

K. Sinčić, "Uspješnost Google AdWords tekstualnih oglasa s obzirom na karakteristike oglasa", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:746472