disertacija
Utjecaj odrednica agencijskoga odnosa na razvoj poslovanja hrvatskih vinara
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2019. urn:nbn:hr:192:206208

Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: Repozitorij Ekonomskog fakulteta Rijeka

Citirajte ovaj rad

Katunar, J. (2019). Utjecaj odrednica agencijskoga odnosa na razvoj poslovanja hrvatskih vinara (Disertacija). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:206208

Katunar, Jana. "Utjecaj odrednica agencijskoga odnosa na razvoj poslovanja hrvatskih vinara." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:206208

Katunar, Jana. "Utjecaj odrednica agencijskoga odnosa na razvoj poslovanja hrvatskih vinara." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:206208

Katunar, J. (2019). 'Utjecaj odrednica agencijskoga odnosa na razvoj poslovanja hrvatskih vinara', Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:206208

Katunar J. Utjecaj odrednica agencijskoga odnosa na razvoj poslovanja hrvatskih vinara [Disertacija]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:206208

J. Katunar, "Utjecaj odrednica agencijskoga odnosa na razvoj poslovanja hrvatskih vinara", Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:206208