Posavec, M. (2019). Uloga osviještenosti potrošača prilikom kupovine prirodne kozmetike (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:897737
Posavec, Maja. "Uloga osviještenosti potrošača prilikom kupovine prirodne kozmetike." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:897737
Posavec, Maja. "Uloga osviještenosti potrošača prilikom kupovine prirodne kozmetike." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:897737
Posavec, M. (2019). 'Uloga osviještenosti potrošača prilikom kupovine prirodne kozmetike', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:897737
Posavec M. Uloga osviještenosti potrošača prilikom kupovine prirodne kozmetike [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:897737
M. Posavec, "Uloga osviještenosti potrošača prilikom kupovine prirodne kozmetike", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:897737