prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj mikro influencera u kampanjama
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj mikro influencera u kampanjama
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2019. urn:nbn:hr:192:271630

Mihaljević, Ivana
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: Repozitorij Ekonomskog fakulteta Rijeka

Citirajte ovaj rad

Mihaljević, I. (2019). Utjecaj mikro influencera u kampanjama (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:271630

Mihaljević, Ivana. "Utjecaj mikro influencera u kampanjama." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:271630

Mihaljević, Ivana. "Utjecaj mikro influencera u kampanjama." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:271630

Mihaljević, I. (2019). 'Utjecaj mikro influencera u kampanjama', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:271630

Mihaljević I. Utjecaj mikro influencera u kampanjama [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:271630

I. Mihaljević, "Utjecaj mikro influencera u kampanjama", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:271630