prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj influencer marketinga na povjerenje potrošača
Rad nije dostupan
završni rad
Utjecaj influencer marketinga na povjerenje potrošača
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2019. urn:nbn:hr:192:909007

Kristić, Barbara
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: Repozitorij Ekonomskog fakulteta Rijeka

Citirajte ovaj rad

Kristić, B. (2019). Utjecaj influencer marketinga na povjerenje potrošača (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:909007

Kristić, Barbara. "Utjecaj influencer marketinga na povjerenje potrošača." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:909007

Kristić, Barbara. "Utjecaj influencer marketinga na povjerenje potrošača." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:909007

Kristić, B. (2019). 'Utjecaj influencer marketinga na povjerenje potrošača', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:909007

Kristić B. Utjecaj influencer marketinga na povjerenje potrošača [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:909007

B. Kristić, "Utjecaj influencer marketinga na povjerenje potrošača", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:909007