Kristić, B. (2019). Utjecaj influencer marketinga na povjerenje potrošača (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:909007
Kristić, Barbara. "Utjecaj influencer marketinga na povjerenje potrošača." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:909007
Kristić, Barbara. "Utjecaj influencer marketinga na povjerenje potrošača." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:909007
Kristić, B. (2019). 'Utjecaj influencer marketinga na povjerenje potrošača', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:909007
Kristić B. Utjecaj influencer marketinga na povjerenje potrošača [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:909007
B. Kristić, "Utjecaj influencer marketinga na povjerenje potrošača", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:909007