prikaz prve stranice dokumenta Važnost marke u procesu kupnje tradicionalnih i prirodnih proizvoda
Rad nije dostupan
završni rad
Važnost marke u procesu kupnje tradicionalnih i prirodnih proizvoda
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2019. urn:nbn:hr:192:165824

Levicki, Bianka
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: Repozitorij Ekonomskog fakulteta Rijeka

Citirajte ovaj rad

Levicki, B. (2019). Važnost marke u procesu kupnje tradicionalnih i prirodnih proizvoda (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:165824

Levicki, Bianka. "Važnost marke u procesu kupnje tradicionalnih i prirodnih proizvoda." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:165824

Levicki, Bianka. "Važnost marke u procesu kupnje tradicionalnih i prirodnih proizvoda." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:165824

Levicki, B. (2019). 'Važnost marke u procesu kupnje tradicionalnih i prirodnih proizvoda', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:165824

Levicki B. Važnost marke u procesu kupnje tradicionalnih i prirodnih proizvoda [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:165824

B. Levicki, "Važnost marke u procesu kupnje tradicionalnih i prirodnih proizvoda", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:165824