Volarić, K. (2019). Impact of brand's instagram post characteristics on user engagement (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:491862
Volarić, Karlo. "Impact of brand's instagram post characteristics on user engagement." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:491862
Volarić, Karlo. "Impact of brand's instagram post characteristics on user engagement." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:491862
Volarić, K. (2019). 'Impact of brand's instagram post characteristics on user engagement', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:491862
Volarić K. Impact of brand's instagram post characteristics on user engagement [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:491862
K. Volarić, "Impact of brand's instagram post characteristics on user engagement", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:491862