Zorić, N. (2019). Analiza utjecaja marke i ekološke osviještenosti potrošača prilikom kupovine električnih automobila (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:832963
Zorić, Natalija. "Analiza utjecaja marke i ekološke osviještenosti potrošača prilikom kupovine električnih automobila." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:832963
Zorić, Natalija. "Analiza utjecaja marke i ekološke osviještenosti potrošača prilikom kupovine električnih automobila." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:832963
Zorić, N. (2019). 'Analiza utjecaja marke i ekološke osviještenosti potrošača prilikom kupovine električnih automobila', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 17.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:832963
Zorić N. Analiza utjecaja marke i ekološke osviještenosti potrošača prilikom kupovine električnih automobila [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 17.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:832963
N. Zorić, "Analiza utjecaja marke i ekološke osviještenosti potrošača prilikom kupovine električnih automobila", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:832963