Lilek, M. (2019). Kako influenceri utječu na namjeru o kupnji (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:124011
Lilek, Manuela. "Kako influenceri utječu na namjeru o kupnji." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:124011
Lilek, Manuela. "Kako influenceri utječu na namjeru o kupnji." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:124011
Lilek, M. (2019). 'Kako influenceri utječu na namjeru o kupnji', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:124011
Lilek M. Kako influenceri utječu na namjeru o kupnji [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:124011
M. Lilek, "Kako influenceri utječu na namjeru o kupnji", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:124011