prikaz prve stranice dokumenta Kako influenceri utječu na namjeru o kupnji
Rad nije dostupan
završni rad
Kako influenceri utječu na namjeru o kupnji
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2019. urn:nbn:hr:192:124011

Lilek, Manuela
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: Repozitorij Ekonomskog fakulteta Rijeka

Citirajte ovaj rad

Lilek, M. (2019). Kako influenceri utječu na namjeru o kupnji (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:124011

Lilek, Manuela. "Kako influenceri utječu na namjeru o kupnji." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:124011

Lilek, Manuela. "Kako influenceri utječu na namjeru o kupnji." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:124011

Lilek, M. (2019). 'Kako influenceri utječu na namjeru o kupnji', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:124011

Lilek M. Kako influenceri utječu na namjeru o kupnji [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:124011

M. Lilek, "Kako influenceri utječu na namjeru o kupnji", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:124011