Autorska knjiga-Znanstvena knjiga-Udžbenik za visokoškolsko obrazovanje
Identitet marketinga
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2006. urn:nbn:hr:192:630409


Institucijski repozitorij: Repozitorij Ekonomskog fakulteta Rijeka

Citirajte ovaj rad

Grbac, B. (2006). Identitet marketinga. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:630409.

Grbac, Bruno. Identitet marketinga. Rijeka, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2006. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:630409.

Grbac, Bruno. Identitet marketinga. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2006. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:630409.

Grbac, B. (2006) Identitet marketinga. [online]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:630409 (Datum pristupa: 08.07.2024.)

Grbac B. Identitet marketinga. [Internet]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2006, [pristupljeno 08.07.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:630409

B. Grbac, Identitet marketinga. Rijeka, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2006. [Online] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:630409