Maras, L. (2016). Istraživanje specifičnosti ponašanja kupaca u procesima promišljanja o marketinškoj strategiji u trgovačkim centrima (Završni specijalistički). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:747720
Maras, Loredana. "Istraživanje specifičnosti ponašanja kupaca u procesima promišljanja o marketinškoj strategiji u trgovačkim centrima." Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:747720
Maras, Loredana. "Istraživanje specifičnosti ponašanja kupaca u procesima promišljanja o marketinškoj strategiji u trgovačkim centrima." Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:747720
Maras, L. (2016). 'Istraživanje specifičnosti ponašanja kupaca u procesima promišljanja o marketinškoj strategiji u trgovačkim centrima', Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:747720
Maras L. Istraživanje specifičnosti ponašanja kupaca u procesima promišljanja o marketinškoj strategiji u trgovačkim centrima [Završni specijalistički]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:747720
L. Maras, "Istraživanje specifičnosti ponašanja kupaca u procesima promišljanja o marketinškoj strategiji u trgovačkim centrima", Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:747720