Jakovljević, A. (2020). Utjecaj boje proizvoda na emocije i namjeru kupnje različitih vrsta proizvoda (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:036034
Jakovljević, Andrea. "Utjecaj boje proizvoda na emocije i namjeru kupnje različitih vrsta proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:036034
Jakovljević, Andrea. "Utjecaj boje proizvoda na emocije i namjeru kupnje različitih vrsta proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:036034
Jakovljević, A. (2020). 'Utjecaj boje proizvoda na emocije i namjeru kupnje različitih vrsta proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:036034
Jakovljević A. Utjecaj boje proizvoda na emocije i namjeru kupnje različitih vrsta proizvoda [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:036034
A. Jakovljević, "Utjecaj boje proizvoda na emocije i namjeru kupnje različitih vrsta proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:036034