prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj boje proizvoda na emocije i namjeru kupnje različitih vrsta proizvoda
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj boje proizvoda na emocije i namjeru kupnje različitih vrsta proizvoda
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2020. urn:nbn:hr:192:036034

Jakovljević, Andrea
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: Repozitorij Ekonomskog fakulteta Rijeka

Citirajte ovaj rad

Jakovljević, A. (2020). Utjecaj boje proizvoda na emocije i namjeru kupnje različitih vrsta proizvoda (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:036034

Jakovljević, Andrea. "Utjecaj boje proizvoda na emocije i namjeru kupnje različitih vrsta proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:036034

Jakovljević, Andrea. "Utjecaj boje proizvoda na emocije i namjeru kupnje različitih vrsta proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:036034

Jakovljević, A. (2020). 'Utjecaj boje proizvoda na emocije i namjeru kupnje različitih vrsta proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:036034

Jakovljević A. Utjecaj boje proizvoda na emocije i namjeru kupnje različitih vrsta proizvoda [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:036034

A. Jakovljević, "Utjecaj boje proizvoda na emocije i namjeru kupnje različitih vrsta proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:036034