Hajdinjak, A. (2020). Stvaranje i razvoj osobne marke fitness influencera na društvenoj mreži Instagram (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:017312
Hajdinjak, Antonia. "Stvaranje i razvoj osobne marke fitness influencera na društvenoj mreži Instagram." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:017312
Hajdinjak, Antonia. "Stvaranje i razvoj osobne marke fitness influencera na društvenoj mreži Instagram." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:017312
Hajdinjak, A. (2020). 'Stvaranje i razvoj osobne marke fitness influencera na društvenoj mreži Instagram', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:017312
Hajdinjak A. Stvaranje i razvoj osobne marke fitness influencera na društvenoj mreži Instagram [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:017312
A. Hajdinjak, "Stvaranje i razvoj osobne marke fitness influencera na društvenoj mreži Instagram", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:017312