Naslov B2B poslovanje u poduzeću Astraprom d.o.o.
Naslov (engleski) B2B management at Astraprom d.o.o.
Autor Marija Takač
Mentor Zvonko Čapko (mentor)
Član povjerenstva Zvonko Čapko (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Slavomir Vukmirović (član povjerenstva)
Član povjerenstva Helga Pavlić Skender (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište u Rijeci Ekonomski fakultet Rijeka
Datum i država obrane 2020-09-30, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija
Sažetak U diplomskom radu opisana je važnost elektroničkog poslovanja i B2B poslovanje u poduzeću Astraprom d.o.o. U današnje vrijeme elektroničko poslovanje je nezaobilazno za poslovanje poduzeća. Informacijsko-komunikacijske tehnologije te informacijski sustavi postaju strateško oružje poduzeća o kojima ovisi budućnost i uspješnost poslovanja. Elektroničko poslovanje uvelike mijenja konkurentsku prednost poduzeća u svim djelatnostima. U današnje vrijeme gotovo je nemoguće pronaći poduzeće koje za svoje poslovanje ne koristi barem usluge pretraživanja na internetu i e-poštu. Ako poduzeće želi biti aktivno na tržištu i postizati konkurentsku prednost, ono mora pratiti i prihvaćati nove trendove te prilagođavati se promjenama uz konstantno učenje, educiranje i razvijanje te udovoljavanje svojim kupcima. Poduzeće Astraprom d.o.o. posebnu važnost pridodaje novim oblicima tehnologije. Uprava poduzeća smatra da u e-trgovini i e-marketingu leži budućnost poslovanja te da se treba okrenuti što prije tom obliku poslovanja tj. trgovine kako bi još više povećalo konkurentsku prednost. Poduzeće se trenutno nalazi u samim počecima implementacije e-trgovine u svoje poslovanje te skuplja pozitivne i negativne utiske svojih kupaca i poslovnih partnera. Rad opisuje trenutno B2B poslovanje u poduzeću Astraprom d.o.o. te “korake” poduzeća da B2B poslovanje olakša te svojim kupcima omogući bržu, jednostavniju i efikasniju narudžbu proizvoda s bržim kolanjem informacija, a zaposlenicima jednostavniji i produktivniji rad.
Sažetak (engleski) The thesis describes the importance of electronic business and B2B business in the company Astraprom d.o.o. Nowadays, e-business is indispensable for business operations. Information and communication technologies and information systems are becoming a strategic weapon of the company on which the future and success of business depend. E-business greatly changes the competitive advantage of companies in all industries. Nowadays, it is almost impossible to find a company that does not use at least internet search and email services for its business. If a company wants to be active in the market and achieve a competitive advantage, it must follow and accept new trends and adapt to change while constantly learning, educating and developing and satisfying its customers. Astraprom d.o.o. attaches special importance to new forms of technology. The company's management believes that the future of business lies in e-commerce and e-marketing, and that we should turn to this form of business, in order to further increase competitive advantage. The company is currently in the very beginnings of the implementation of e-commerce in its business and collects positive and negative impressions of its customers and business partners. The thesis describes the current B2B business in the company Astraprom d.o.o. and the company's "steps" to make B2B business easier and enable its customers to order products faster, easier and more efficiently with faster circulation of information, and easier and more productive work for employees.
Ključne riječi
elektroničko poslovanje
B2B poslovanje
e-trgovina
Astraprom d.o.o.
kupci
e-marketing
Ključne riječi (engleski)
electronic business
B2B business
e-commerce
Astraprom d.o.o.
customers
e-marketing
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:192:644020
Studijski program Naziv: Poslovna ekonomija; smjerovi: Financije i bankarstvo, Poduzetništvo, Menadžment, Financije i računovodstvo, Marketing, Međunarodno poslovanje, Informatičko poslovanje, Međunarodno poslovanje Informatičko poslovanje Smjer: Poduzetništvo Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: diplomski Akademski / stručni naziv: magistar/magistra ekonomije (mag. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2020-11-30 14:14:48