prikaz prve stranice dokumenta Organizacija marketinške aktivnosti u neprofitnom sektoru i pristup donatorima
Rad nije dostupan
završni rad
Organizacija marketinške aktivnosti u neprofitnom sektoru i pristup donatorima
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2020. urn:nbn:hr:192:519674

Jelisavac, Tatjana
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: Repozitorij Ekonomskog fakulteta Rijeka

Citirajte ovaj rad

Jelisavac, T. (2020). Organizacija marketinške aktivnosti u neprofitnom sektoru i pristup donatorima (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:519674

Jelisavac, Tatjana. "Organizacija marketinške aktivnosti u neprofitnom sektoru i pristup donatorima." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:519674

Jelisavac, Tatjana. "Organizacija marketinške aktivnosti u neprofitnom sektoru i pristup donatorima." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:519674

Jelisavac, T. (2020). 'Organizacija marketinške aktivnosti u neprofitnom sektoru i pristup donatorima', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 11.06.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:519674

Jelisavac T. Organizacija marketinške aktivnosti u neprofitnom sektoru i pristup donatorima [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 11.06.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:519674

T. Jelisavac, "Organizacija marketinške aktivnosti u neprofitnom sektoru i pristup donatorima", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:519674