prikaz prve stranice dokumenta Značaj Internet marketinga u promociji visokih učilišta
Pristup korisnicima matične ustanove
završni specijalistički
Značaj Internet marketinga u promociji visokih učilišta
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. urn:nbn:hr:192:273616

Jadrić, Ivana
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: Repozitorij Ekonomskog fakulteta Rijeka

Citirajte ovaj rad

Jadrić, I. (2016). Značaj Internet marketinga u promociji visokih učilišta (Završni specijalistički). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:273616

Jadrić, Ivana. "Značaj Internet marketinga u promociji visokih učilišta." Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:273616

Jadrić, Ivana. "Značaj Internet marketinga u promociji visokih učilišta." Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:273616

Jadrić, I. (2016). 'Značaj Internet marketinga u promociji visokih učilišta', Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 04.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:273616

Jadrić I. Značaj Internet marketinga u promociji visokih učilišta [Završni specijalistički]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 04.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:273616

I. Jadrić, "Značaj Internet marketinga u promociji visokih učilišta", Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:273616