Mijić, N. (2020). Upravljanje kvalitetom usluga na primjeru Erste&Steiermarkische bank d.d. (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:847337
Mijić, Nevio. "Upravljanje kvalitetom usluga na primjeru Erste&Steiermarkische bank d.d.." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:847337
Mijić, Nevio. "Upravljanje kvalitetom usluga na primjeru Erste&Steiermarkische bank d.d.." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:847337
Mijić, N. (2020). 'Upravljanje kvalitetom usluga na primjeru Erste&Steiermarkische bank d.d.', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:847337
Mijić N. Upravljanje kvalitetom usluga na primjeru Erste&Steiermarkische bank d.d. [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:847337
N. Mijić, "Upravljanje kvalitetom usluga na primjeru Erste&Steiermarkische bank d.d.", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:847337