prikaz prve stranice dokumenta Upravljanje kvalitetom usluga na primjeru Erste&Steiermarkische bank d.d.
Rad nije dostupan
završni rad
Upravljanje kvalitetom usluga na primjeru Erste&Steiermarkische bank d.d.
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2020. urn:nbn:hr:192:847337

Mijić, Nevio
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: Repozitorij Ekonomskog fakulteta Rijeka

Citirajte ovaj rad

Mijić, N. (2020). Upravljanje kvalitetom usluga na primjeru Erste&Steiermarkische bank d.d. (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:847337

Mijić, Nevio. "Upravljanje kvalitetom usluga na primjeru Erste&Steiermarkische bank d.d.." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:847337

Mijić, Nevio. "Upravljanje kvalitetom usluga na primjeru Erste&Steiermarkische bank d.d.." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:847337

Mijić, N. (2020). 'Upravljanje kvalitetom usluga na primjeru Erste&Steiermarkische bank d.d.', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 06.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:847337

Mijić N. Upravljanje kvalitetom usluga na primjeru Erste&Steiermarkische bank d.d. [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 06.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:847337

N. Mijić, "Upravljanje kvalitetom usluga na primjeru Erste&Steiermarkische bank d.d.", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:847337