prikaz prve stranice dokumenta Nužnost i potreba primjene metrike marketinga u Republici Hrvatskoj
Pristup korisnicima matične ustanove
završni specijalistički
Nužnost i potreba primjene metrike marketinga u Republici Hrvatskoj
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. urn:nbn:hr:192:765903

Nakić, Marino
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: Repozitorij Ekonomskog fakulteta Rijeka

Citirajte ovaj rad

Nakić, M. (2016). Nužnost i potreba primjene metrike marketinga u Republici Hrvatskoj (Završni specijalistički). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:765903

Nakić, Marino. "Nužnost i potreba primjene metrike marketinga u Republici Hrvatskoj." Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:765903

Nakić, Marino. "Nužnost i potreba primjene metrike marketinga u Republici Hrvatskoj." Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:765903

Nakić, M. (2016). 'Nužnost i potreba primjene metrike marketinga u Republici Hrvatskoj', Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:765903

Nakić M. Nužnost i potreba primjene metrike marketinga u Republici Hrvatskoj [Završni specijalistički]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:765903

M. Nakić, "Nužnost i potreba primjene metrike marketinga u Republici Hrvatskoj", Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:765903