Mijatović, M. (2020). Sustainable fashion products - Consumer perception and purchasing decisions (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:182793
Mijatović, Matea. "Sustainable fashion products - Consumer perception and purchasing decisions." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:182793
Mijatović, Matea. "Sustainable fashion products - Consumer perception and purchasing decisions." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:182793
Mijatović, M. (2020). 'Sustainable fashion products - Consumer perception and purchasing decisions', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 04.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:182793
Mijatović M. Sustainable fashion products - Consumer perception and purchasing decisions [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 04.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:182793
M. Mijatović, "Sustainable fashion products - Consumer perception and purchasing decisions", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:182793