Pećarina, M. (2020). Cruelty free cosmetics - exploring consumer perception (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:172731
Pećarina, Melani. "Cruelty free cosmetics - exploring consumer perception." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:172731
Pećarina, Melani. "Cruelty free cosmetics - exploring consumer perception." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:172731
Pećarina, M. (2020). 'Cruelty free cosmetics - exploring consumer perception', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 25.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:172731
Pećarina M. Cruelty free cosmetics - exploring consumer perception [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 25.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:172731
M. Pećarina, "Cruelty free cosmetics - exploring consumer perception", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:172731