prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj društvenih medija i mobilnih aplikacija na potrošača prilikom odabira turističke destinacije
Pristup korisnicima matične ustanove
završni specijalistički
Utjecaj društvenih medija i mobilnih aplikacija na potrošača prilikom odabira turističke destinacije
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2020. urn:nbn:hr:192:610028

Palić, Tonina
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: Repozitorij Ekonomskog fakulteta Rijeka

Citirajte ovaj rad

Palić, T. (2020). Utjecaj društvenih medija i mobilnih aplikacija na potrošača prilikom odabira turističke destinacije (Završni specijalistički). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:610028

Palić, Tonina. "Utjecaj društvenih medija i mobilnih aplikacija na potrošača prilikom odabira turističke destinacije." Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:610028

Palić, Tonina. "Utjecaj društvenih medija i mobilnih aplikacija na potrošača prilikom odabira turističke destinacije." Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:610028

Palić, T. (2020). 'Utjecaj društvenih medija i mobilnih aplikacija na potrošača prilikom odabira turističke destinacije', Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:610028

Palić T. Utjecaj društvenih medija i mobilnih aplikacija na potrošača prilikom odabira turističke destinacije [Završni specijalistički]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:610028

T. Palić, "Utjecaj društvenih medija i mobilnih aplikacija na potrošača prilikom odabira turističke destinacije", Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:610028