Sažetak | U današnje je vrijeme moguće reći kako su marketinški proračuni stavka poslovanja na koje se sve više obraća pozornost. Naime, proračuni su sve veći, a do njihovog trošenja bez odgovornosti dolazi u sve manjem broju slučajeva. Razlog tome je što su dostupne informacije sve potpunije, preciznije, znanje kojim se raspolaže je sve opsežnije, dok su analize za raspolaganje takvim proračunima sve detaljnije i efikasnije. Također, mjerenje efikasnosti marketinških aktivnosti koje se provode unutar poduzeća od iznimne je važnosti iz razloga što upravo to predstavlja racionalnu osnovu putem koje je moguće donositi zaključke i odluke od strane menadžmenta.
Metrike se marketinga koriste u svjetskoj praksi već duže vrijeme, no uočljivo je kako je njihova primjena u Hrvatskoj na dosta niskoj razini, u usporedbi s drugim razvijenim zemljama. Drugim riječima, za praksu u Hrvatskoj je moguće reći da se tek počinje uključivati strategija digitalnog marketinga u standardnu poslovnu strategiju i poslovni plan poduzeća. Zbog toga se u analizi primjene može naići na pojam netransparentnosti, upravo iz razloga što je nedovoljno prisutna u primjeni.
Svakako je, shodno prethodno navedenom, moguće zaključiti kako se takva poslovna praksa negativno odražava na kompletnu predodžbu marketinga kao djelatnosti, a kao razlog tome može se navesti utjecaj na smanjenje povjerenja i osjećaja potrebitosti ove funkcije u poduzeću. Isto tako, stvarna se efikasnost marketinških aktivnosti stavlja pod negativnu stigmu. Da bi se navedeno minimiziralo i izbjeglo, svakako je potrebno vršiti analize digitalnog marketinga, istraživati tržište i proučavati stručne i znanstvene radove. Potrebno je postići povezivanje primijenjene strategije digitalnog marketinga i dobrih poslovnih rezultata poduzeća, a kako bi se stimuliralo poduzetničko okruženje te utjecalo na poimanje važnosti i uloge digitalnog marketinga, odnosno njegovu implementaciju u sve većoj količini u poslovanju brenda MyDataKnox. |
Studijski program | Naziv: Poslovna ekonomija; smjerovi: Financije i bankarstvo, Poduzetništvo, Menadžment, Financije i računovodstvo, Marketing, Međunarodno poslovanje, Informatičko poslovanje, Međunarodno poslovanje Informatičko poslovanje Smjer: Poduzetništvo Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: diplomski Akademski / stručni naziv: magistar/magistra ekonomije (mag. oec.) |