prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj mobilne tehnologije na izbor potrošača u turizmu
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj mobilne tehnologije na izbor potrošača u turizmu
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2021. urn:nbn:hr:192:715004

Žužić, Boris
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: Repozitorij Ekonomskog fakulteta Rijeka

Citirajte ovaj rad

Žužić, B. (2021). Utjecaj mobilne tehnologije na izbor potrošača u turizmu (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:715004

Žužić, Boris. "Utjecaj mobilne tehnologije na izbor potrošača u turizmu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:715004

Žužić, Boris. "Utjecaj mobilne tehnologije na izbor potrošača u turizmu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:715004

Žužić, B. (2021). 'Utjecaj mobilne tehnologije na izbor potrošača u turizmu', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:715004

Žužić B. Utjecaj mobilne tehnologije na izbor potrošača u turizmu [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:715004

B. Žužić, "Utjecaj mobilne tehnologije na izbor potrošača u turizmu", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:715004