Žužić, B. (2021). Utjecaj mobilne tehnologije na izbor potrošača u turizmu (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:715004
Žužić, Boris. "Utjecaj mobilne tehnologije na izbor potrošača u turizmu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:715004
Žužić, Boris. "Utjecaj mobilne tehnologije na izbor potrošača u turizmu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:715004
Žužić, B. (2021). 'Utjecaj mobilne tehnologije na izbor potrošača u turizmu', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:715004
Žužić B. Utjecaj mobilne tehnologije na izbor potrošača u turizmu [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:715004
B. Žužić, "Utjecaj mobilne tehnologije na izbor potrošača u turizmu", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:715004