prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj promocije na posjećenost manifestacije Advent u Zagrebu
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj promocije na posjećenost manifestacije Advent u Zagrebu
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. urn:nbn:hr:192:612345

Ris, Iva
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Institucijski repozitorij: Repozitorij Ekonomskog fakulteta Rijeka

Citirajte ovaj rad

Ris, I. (2016). Utjecaj promocije na posjećenost manifestacije Advent u Zagrebu (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:612345

Ris, Iva. "Utjecaj promocije na posjećenost manifestacije Advent u Zagrebu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:612345

Ris, Iva. "Utjecaj promocije na posjećenost manifestacije Advent u Zagrebu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:612345

Ris, I. (2016). 'Utjecaj promocije na posjećenost manifestacije Advent u Zagrebu', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 04.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:612345

Ris I. Utjecaj promocije na posjećenost manifestacije Advent u Zagrebu [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 04.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:612345

I. Ris, "Utjecaj promocije na posjećenost manifestacije Advent u Zagrebu", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:612345